Sunday, March 14, 2010

Kamar Seni : Puas

Saya gugup tadi. Saya main tak betul. Saya celaru. Ully la ni.
Saya rindu Godins. Saya rindu studio. Saya rindu Kamar Seni. Saya rindu AG.
Argh! Saya rindu cermin mata tertinggal saya hahaha! Saya rindu pick oren saya AG ambil!
Tapi dia dah ganti dengan pick signature AG Coco, Hezry Hafidz.

Then I wall-posted to AG,

"Nanti simpankan cermin mata yang tertinggal tu. Nanti saya datang ambil lama lagi. Hehe. Lepas tu, pick Dunlop orange tu ambillah buat kenangan. Haha. Thank you very much. You're the best! 
*'aqaltu an atakallamu fil lughotil 'arabiyah, walakin, Ul Ly fasada nawaiti."

THANK YOU AG!

*gambar letak satu sahaja. kedekut sesekali.

12 comments:

ain said...

amboi dia .
sakan .

nwa said...

hehe. takleh nak buat apa naa. dia ajak.

eis said...

nwa, rse mcm xnk tgk gmbr gmbr nwa kt fb dgn AG. rse mcm xnk bce blog nwa psl AG. but without noticed, i had "khatam" all your "AG" things. Haha.

+akufobia+ said...

ye la.konon special sangatkan.kedek.haha.

qie said...

whoaaaaaaaaaaa!!

▀▄▀nuRyn™▀▄▀ said...

hahaha , mngutuk ully guna bhsa arab . hahaha .
weh , aku jeles nihhh ~~~~~

nwa said...

kak hajar, hehe. khatam?

achap, special apa pulak. ni tak suka.

nwa said...

qie, whoooooooooooooa!

nureen, mana ada kutuk.

nhadirah said...

kent*t lah kauu

nwa said...

jealous?

nhadirah said...

kau mcm x phm2 je

nwa said...

bila nak pergi ngn aku?