Sunday, January 24, 2010

Terus Berbalah

Eh, apa balah-balah ni? Salah la. Tukar-tukar. Berdebat :)
Ok saya baru balik daripada kem debat bahasa Inggeris. Apa ni, kawan-kawan form 5 dalam debat Englush ak keluar? Ala jangan laa.
Kenapa? Busy nak SPM? So apa pendapat korang kat senior kita tahun lepas, yang amik SPM, dan dapat tempat ke-2 kat UIA?
OK OK daa.

[Ini Hang Dimas versi Anwar]




8 comments:

+akufobia+ said...

lalala.latihlatihlatihh.

ain rodze said...

hahaha .
apakah benda itu ?

kasut_putih said...

mungkin sambil berlatih, dpt ilmu lain. yg penting, ms yg senggang ketika tiada latihan debat tak terbiar berlalu macam 'tu' aje..

Nina said...

wahhh !
jeless habess >.<
huu .

eis said...

lagu pe korg men?
lgu 1st, pernh dgr.tp xcam.
lagu 2nd, dugaannya-hujan.
3rd, 21 gun-greenday.
yg dah last2 tue xtau dh korg nk men lgu pe.
xde smbungn ke video nye?
hehe.

anwarhusaini said...

lagu 1st tu intro again by yui :)

nhadirah said...

hang dimas?!siot!hahahaa
weh weh..ak x dpt cam pun lgu2 tu snanye...eis bg tau bru ak tau..hee,menarik weh!=D

nwa said...

hahaha. aku noob je. serius. sebab tak masuk kelas.