Thursday, December 31, 2009

Kenapa mesti 2010? :(

Alamak, 2010. Tak mahu tak mahu. Kenapa? It is not an enjoyable year *perhaps. Konklusi tahun ni yang tak pernah berlaku pada tahun-tahun lepas :
  • I gained such friends. Exclusive ones. Tapi biasa la, ada orang tu kuat curi kawan. Lagi-lagi kat Facebook.
  • Dapat berinteraksi dengan orang terkenal. Bukan untuk meraih populariti, tetapi untuk meraih ilmu.
  • Thanx to Youtube, AG Coco, Noh Salleh dan kawan-kawan gitaris di Facebook dan di mana-mana, aku dapat belajar gitar dalam masa 6 bulan sahaja, sampai ke level 13th chord. Eh aku tak mahu main lead ok?
  • Oh ya terlajak, aku main gitar.
SELAMAT TAHUN BARU, 2010. Lupa nak ucap.
Ucapan ini pada aku tak perlu pun. Sebab walau bagaimanapun masa bergerak, jika kita tidak beranjak, tak guna. Shift shift shift! Aku rasa macam nak gear up.
  • No often internet.
  • No often guitar.
  • No trips.
  • No malas malas.
  • No no no.
Kepada kawan-kawan aku, tak kisah la kat kelas ke, sekolah ke, mana-mana laman web ke, jangan pelik kalau aku berubah, tak kira banyak atau sedikit, kerana aku rasa aku perlu. It's SPM babe. SPM. Ada wishlist untuk SPM?


 
Hehehe. Menggatal pula nak dua-dua.
Ok Ok aku akan rindu 2009 serindu-rindunya. Sebab setiap tahun ada peristiwa personal yang menarik. But I think 2009 is the best. SELAMAT TAHUN BARU kawan-kawan. *ucapan tak penting.

*Hoi Ilham cepatlah balik Malaysia, aku nak button "I'll Be A Guitarist" tu!

Ok Goodbye 2009.
GOODBYE 2009!
*itu baru ucapan terpenting

10 comments:

nuis (^^,) said...

aa nama pakwe baru sy SPM .
kamu ? ;)

nwa said...

zati, makwe kita add maths and biology. komitmen tu bermakwe dua :D

nuis (^^,) said...

komitmen sy lagi byk. 11 tu. hee.

▀▄▀nuRyn™▀▄▀ said...

target . Ibanez .
hahaha .
fuyoo , cayalahh kalo hang lepas target tu wehh !
semoga capai targett . aminn :)

nwa said...

haha. zati zati. kita pun 11 la.

BM
BI
BAT
Sejarah
Maths
PSI
PQS
Add Maths
Biology
Physics
Chemistry

haha, siap list.

nwa said...

thanx budak kecik :) nanti aku dah dapat aku rekod banyak2 :)

~Khair....ani! said...

Bye...2009..heyy,.kw jgk pun ,.aku nk minx ampun bnyk...

nuis (^^,) said...

haha. nwa nwa

bm
bi
bat
maths
+maths
psi
pqs
sejarah
p.akaun
chemistry
physic

;)

kasut_putih said...

both wishlist tu.. kita tukar dgn 11A+.
dare?

nwa said...

nuis, dulu kita amik both akaun and bio. but bila drop jadi 11, drop akaun ja.

kasut, nak nak!