Sunday, December 13, 2009

Angsana 10 Minit

Syukur dapat pergi Plaza Angsana. I assume it a wonderful trip. Ye la, korang cuti pergi pulau-pulau, negeri orang, negara orang, kan? Well aku duduk rumah, routine as a brother and a son.

[Octave Mencari Konklusi]
Gila syok kalau dapat gitar tu. Santa Cruz Les Paul replica. Harga? RM640.
Malang, for my sake, I will get such this guitar lepas SPM. Eh no, lepas dapat RESULT SPM.
So OK2, nak belajar la ni. =_="
Ada  pakcik tu tanya lepas dia tengok aku gentel sikit-sikit lagu 21 Guns,

  • P : "syok eh?"
  • A : "fuh, memang la pakcik. ni kalau dapat tak tidur"
That's why aku rasa tak perlu, sebab takut tak tidur. Apa aku main eh?
Aku try strum 21 Guns, Mencari Konklusi (in picture above), Kotak Hati, Dugaannya (as picture below), ahaaa, seperti aku janji kat kawan aku, aku kena try solo Kotak Hati. I tried tapi dah nak sampai unison bend part tu, "Adik, dah nak tutup la. Ok?"

Yep, all happenned in just 10 minutes. Mana puas!

[Yeah! Promo Dugaannya kat pakcik2 tu =_="]

17 comments:

nurain rodze said...

ouh.
syok ?

tauhu said...

menarik3
wonderful trip!
sy doakn kamoo dpt gitar tuh

nwa>ain said...

ngah, memang memang. tapi nanti lepas dapat 11A inshaAllah lagi syok!

nwa>tauhu said...

amin panjang2. i really wish so!

▀▄▀nuRyn™▀▄▀ said...

arghh !
nak menangis nak menangis !

nwa said...

padan muka :D ari tu tak caye :D

+akufobia+ said...

pergi lagi hari ni.jom.

Anwar said...

acap! bawak saya!

~Khair....ani! said...

uishh..11A' dpt, gitar pon dpt...kompem x tido..abes laa org dlm umah tu...semua x bley tido...sbb dgr org yg x bley tido main gitar..hihihi..

Anwar said...

sebab semua orang nak dengar gitar tu :)

~Khair....ani! said...

btul ke nie??bkn owner dia ke interested sgt...

nwa said...

yup. semua orang kat umah ni minat :) background kampung semuanya.

▀▄▀nuRyn™▀▄▀ said...

rumah aku pon background kampong :)

nwa said...

rumah ke orang kat rumah?

nurain rodze said...

both of them . haha

anwarhusaini said...

tak bule tak bule >.<

nurain rodze said...

ouh . mcm tu plak . haha