Tuesday, November 10, 2009

Gitaris Bertamadun

Some of my favourite guitarists.

Hezry Hafidz a.k.a AG Coco (Hujan)
I knew him melalui Jiwa Kelajuan official video.


Eddie Van Halen (Van Halen)
I knew him thru Michael Jackson (indirectly ya!)


Khairol Eezwan (Grey Sky Morning)
I knew him melalui Generasiku RTM and MySpace wa Facebook. Guitarist paling baik dengan aku. :)


Noh Salleh (Hujan)
I knew him thru handphone nenek saya. Haha. Lagu 1st yang menarik hati, Dugaannya.


Kirk Hammet (Metallica)
Thru channel V - AMP Around The World.


Hakeem Zakeri (Freelancing Metalist)
Thru? Sekolah la :D


Sung (Busker)
Thru? Haha. Darjah enam dah baik dengan aku. Satu sekolah satu umur ya.
Hahahaha. Cheers guys! You got yours?

16 comments:

dian:) said...

nape dian tkde kat sini? ni yg nk menangis ni. hahaha

nwa said...

haha. jgn nangis diaaaaaan! tunjuk skit gitar?

BATU BERSURAT said...

Salam adik Nua...
Alaaa... budak baik macam enta ni, janganla selalu sangat tgk pekara yg xsoleh tu. Tuhan tak sayang tau. Kan nua tahu gitar tu haram di sisi agama kita. Janganla suka dengan bebenda gitu heh...

Kesian ustazah yang ajo enta tu kang... :D

+akufobia+ said...

macam mana nak dikaitan guitarist+tamadun?mana tahu ku tak terlihat apa yang mu lihat.lihatkan ku.

Anwar said...

:) Khilaf. I read bout it.

Anwar said...

Asyraf, bahasa kita lain ke?

kasut_putih said...

what did BB trying to say. pls explain.. let me learn something from it.

+akufobia+ said...

bukan tak terlihat.tapi entahentah ku tak sefaham apa yang mu faham.haa.

nwa said...

Ashraf ni memang tau :D

nwa said...

Ibu, ustaz Anuar (BB), tengah explain pasal hadith dhaif (hadith taraf bawahan).

+akufobia+ said...

aa.kenapa ku pula.bishi.betul la.tanya baikbaik ni.dehh.

nwa said...

bertamadun kat sini maksudnya, usaha dorg nak prgi top amat2 lain. dan mereka ada quote sendiri.

+akufobia+ said...

oo.antara quote diorang yang buat nta tertarik apa?

nwa said...

malaih nak copy n paste. walhal ana kat psp skrg. ada kat about me dlm http://agcoco.blogspot.com/

kasut_putih said...

Quote >> gitar tu haram di sisi agama kita.

pls let me know.

lanun terlampau said...

anwar. saya jumpa ini.

http://amatxkesah.blogspot.com/2008/09/hukum-bermain-gitar.html