Friday, November 13, 2009

Exam Tamat

Alhamdulillah. Awal-awal fasa, usaha optimum. Akhir-akhir fasa? Kurang ketara ikhlasnya. Anda bagaimana?

18 comments:

nurain rodze said...

ouh .
baru tamat eh .
kami dah dpt result.
perghh ! tak tahan tgk .
byk teruk dr yg lepas.
mcm nie la jd nya =_=
lagi sekali =_=
naik tension sampai =_=
kena denda dok rumah sepnjg masa .
tak bule keluar , tak bule keluar .
agak kijam jgak denda mak ayah .

nwa said...

dapat berapa A?

nurain rodze said...

ade 4 A sje .
BM , BI , TASAWUR , PEND. ISLAM .

yang lain2 ...
byk kantoi dah ..
especially utk perdagangan,math,science.
perrghh !
3 subjek tu buat ain menderita doh..

nwa said...

ain amik apa ek?

nurain rodze said...

amik perdagangan plus tasawur islam saje .

-naseb baek dulu tolak kelas aliran sains . kalau tak ,lg la teruk .

nwa said...

i tot the same too. tapi, bila dah ada inspirasi, sumenye lancar.

nurain rodze said...

yeke? ntah la .
tapi bila terus dpt result .
gila malu ngan mak ayah sbb result teruk.
byk tu je yg ain dpt lepas setahun g sekolah utk tahun 2009?
huhu .
xmalu dengan kwnkwn,dengan org lain.
just malu ngan mak ayah je .
ntah la .
tak tawu nak buat ape tuk tebus rasa malu tu .
ayah pun kurang ckpckp dah .
tu yg jd mcm nie =_= ,
lagi =_= ,
lagi =_= .

Anwar said...

mmg la ain. ibu ayah yg bayar yuran.

nurain rodze said...

huhu.
ape bule buat .
janji ain da buat yg terbaik .
tgk , ade jugak A tu dr takde langsung kan .
tp mak ayah tak phm .

Anwar said...

i think u, eh no, we, should avoid using pc often.

nurain rodze said...

dats true.
mulai tahun depan ..
laptop nie nak kena lempaq mana2 kot.
haha .
ain kalau nampak laptop mmg tak tahan dugaan .
tambah2 yg siap ade line internet .

nwa said...

:) cuba cek 11:13.

nurain rodze said...

cek ape yg 11:13 ?
x phm .

nwa said...

ayat quran.

nurain rodze said...

ouh.

nwa said...

:) hidup tak boleh tanpanya

+akufobia+ said...

haha.da lastlast fikir cuti je memanjang.kahkah.

Anwar Husaini said...

haha. tau tape. eh no no. selagi markah addmath tak betul tak bule la..