Sunday, November 15, 2009

Cuti Musim Lepak?


Musim cuti tidak seharusnya dijadikan musim melepak lagi-lagi untuk mereka yang telah ketinggalan banyak kelas sepanjang tahun ini. Musim ini sepatutnya ditakrifkan sebagai musim belajar, untuk menyiapkan nota dan memahamkan pelajaran-pelajaran kurang difokus di dalam kelas.
Musim ni, aku, bakal menduduki peperiksaan lesen motor, Perkhemahan Internasional 09 dan kelas persediaan SPM 2010. TV untuk PlayStation 2 dah meletup =_=" So kena tunggu dan banyak bersabar dengan kekurangan di rumah. Kan dah kata, sekolah lagi best.
Are you guys ready untuk 2010?
Cabaran paling besar 2010 : FIFA World Cup 2010

8 comments:

nurain rodze said...

cuti sekolah amik kursus memasak dari emak . hahha .

nwa said...

haha. takkan tak reti masak apa2 pun?

nurain rodze said...

reti.
cth .
beras tu xkan berubah menjadi nasi yg sempurna .
ikan mentah xkan menjadi ikan goreng yg sempurna .

kasut_putih said...

belajar tu tak semestinya krn exam, kan b..

lanun terlampau said...

2010 da free sikit kot.

Anwar Husaini said...

ye ibu. hehehe.

nape chap?

;) said...

cat itu comel.

nwa said...

kau pun laa. hehe. mana tak comel wa gemuk, duk umah je :)