Saturday, October 3, 2009

Anwar Sudah Besar?

Salam :)

Anwar dah berumur 16 tahun dan 27 hari dah. Bila diri sendiri merasakan sendiri, memang tak rasa. Tapi bila fikir, "tahun ni dah buleh amik lesen motor, tahun depan lesen kereta, tahun depannya lagi dah pergi study". Pantas betul masa berlalu. Terkenang waktu kecil masa ketiadaan adik. Sekarang sampai dah nak habis sekolah.

Anwar waktu darjah 6.
Kadang-kadang aku fikir, hidup ini menyedihkan sebab kenangan-kenangan yang lepas tidak boleh diulang semula. Walaupun kita melakonkan perkara yang sama, nikmat, keadaan, suasana, 'mood' dan jiwa kita tak sama. Faktor umur memainkan peranan.
Jadi, hargailah setiap detik kehidupan. Dan kalau anda sedih, sakit, merana, menderita ataupun sebagainya, bersyukurlah anda masih hidup.

10 comments:

+akufobia+ said...

hoo.lakukan segala yang terbaik untuk setiap hari yang kita lalui.supaya tidak merasa akan kerugian bila kita kenang kembali.ke salah?

pu3emas said...

oiiii. Dx *&%$#@!@#$%^&

ain said...

nwar sudah besar?
dewasa la tu .
pemikiran ponn makin matang .

lanun terlampau said...

wahhhh best kn trngat masa kecik2 ;D

lanun terlampau said...

wahhhh best kn trngat masa kecik2 ;D

ain said...

mmg best ,
dulu masa kecik2 mcm2 ragam buleh buat,
nak merengek ke , ape ke..
mak yg layan kerenah kie.
*dulu masa kecik2 ain tak byk kwn ,
suke tempek kt mak je .

Anwar Husaini said...

semua orang yg komen kat sini, tepat jawapan kammuuuu...

ain said...

bravo, bravo

kasut_putih said...

i wish i could be the best..

nwa dear said...

yes you are mummy!