Wednesday, September 2, 2009

First and Last Tag perhaps from You Dont Know WHo

Best ke tag?
Somehow laa.
Tengok soalan.

1. Apa perasaan anda sekarang?
excited sesangat. sangat 100x.

2. Saya nak makan?
erh, makanan pedas. buleh?

3. Impian saya?
Adeh. Berjuta. nak jumpa Ag.

4. Haiwan yang saya tak suka?
Oh please no creeping insects.

5. Saya harapkan?
Apa? Lomo Holga Pinhole jadi milik saya.

6. Jika boleh putarkan masa?
Nak kalis bengang2 umur 10-12.

7. Saya pada 10 tahun akan datang?
Dah kahwin dengan isteri. Haha. Kalau tak isteri, suami ke?
8. Handphone saya adalah sebuah?
Camera terbaik sebelum lomo saya.

9. Saya pernah bercinta sebanyak?
Banyak kali. Dengan Allah, Nabi, parents, Noh, Ag, KAWAN!!

10.Saya suka pada?
Hujan. :D

11. Kawan2 saya?
smart-smart, berdikari, open-minded, satu kepala. Tak loy.

12. Pernah dikhianati?
Dulu. Sekarang, of coz, cuma masih duri dalam daging ya?

13.Apakah yang awkk hendakk lakukan terhadap dia?
Kawan balik dgn dia. Ok?

14. Senaraikan 8 orang untuk ditag?
Mesti ke? Okeh. Pembaca tag sampai 14  ni. YOU.

2 comments:

+akufobia+ said...

da bosan main tagged.soalan sengalsengal kot.

Anwar Husaini said...

haha. betul. tak bawak paedah.