Friday, August 7, 2009

The Battle of The Declamators : Saguhati

Yeah I did!
I lost the 1 2 or 3 places.
Haha.
Dapat saguhati pun jadi. I won a novel, RM50 and three certificates.
Thanx to Ilham yang banyak gila support.
Banyak sangat.

Ini guru aku.
Thanx Ishraf!
Banyak gila kau tolong tau! Korang dua memang banyak tolong aku.
Tunggu je lah aku balas.

Hee~Ni dia gambar finalist tuh. Gambar lain will be updated!

11 comments:

Syafiq 007 said...

xpe.. Allah dh tetapkan dlm bukumu pada hari yg lain..

Anwar Husaini said...

thanx syafiq. penenang hatiku.

siput sedut said...

wah.tahniah laa.
td da oke.
juri dengki sekola kite.
wahaha.

+akufobia+ said...

kamu handsome sangat kot.so juri dengki?ngaa.takpe.kalah sekali tak kalah lagi lain kali?kankankan?

lanun terlampau said...

boleh lagi taun depan
cepat-cepat!
carik pelapissss!
haha. eh banyaknya puji aku, kembang lobang bontot ak ni.
sampai x bunyik kentut da

nwa said...

selekeh la icap! tapi serius thnx!

nwa said...

azzam! thanx ye datang! thanx!

nwa said...

ceh, mmg dengki ke? no, Allah xnak kasi ana bangga je.

lanun terlampau said...

ada la tu hikmah
nwa -->

laksana batang manau, seribu kali embat, haram tiada putus

nwa said...

kan da kate ko power!

ammar93 said...

anyway congrats!!


(“Dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu,
dan kamu mungkin sukakan sesuatu, sedangkan ia lebih buruk kepada kamu. Dan hanya Allah yang mengetahui, sedangkan kamu tidak mengetahui”2:216