Wednesday, August 12, 2009

Asalnya Poster Maker

Salam :)

I got a project. Merdeka Posters project.
Asalnya ini...



But bukan dikomplen, tapi dapat arahan baru. Ha nih....



sampai ke ini...



Ok x?
Apapun komen anda, Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan ke-52.
Awal betul.



R . A . H . M . A . N

11 comments:

syfiq,,, said...

aku buat offtopic. haha. harap2 anas+mus xbising..

+akufobia+ said...

bubuh semua gambar PM kecil kat bawah,susun sebaris?lepas tu gambar latest PM besarkan macam gambar 2nd?

Anwar Husaini said...

cap, not a bad idea! thanx!

Anwar Husaini said...

capek, um aku rasa diorang ok. da nazak dah.

+akufobia+ said...

welcome.tak pun gambar PM latest besar kat tengah.lepas tu gambar PM yang terkemudian tu semua semakin mengecil dari tengah ke tepi kiri+kanan.so nampak macam timbul?gambar bubuh kat atasdari tengah sampai atas.mesej bubuh kat bawah?idea lagi.haha.tapi rasanya mesej bubuh kat atas pun not bad gak kot.

+akufobia+ said...

welcome.tak pun gambar PM latest besar kat tengah.lepas tu gambar PM yang terkemudian tu semua semakin mengecil dari tengah ke tepi kiri+kanan.so nampak macam timbul?gambar bubuh kat atasdari tengah sampai atas.mesej bubuh kat bawah?idea lagi.haha.tapi rasanya mesej bubuh kat atas pun not bad gak kot.

Anwar Husaini said...

hey spamming.

Anwar Husaini said...

tapi ana takut gambaw tunku abd rahman mcm dipinggirkan.

lanun terlampau said...

saya adore semua
kecuali yang ke 5 tu

Anwar Husaini said...

haha. ade je ko ni kem...

ain said...

shemart gyla~